دستورالعمل های انجمن اینستاگرام کدامند؟

از آنجا که اینستاگرام اکنون بیش از 1 میلیارد کاربر دارد، باید قوانینی وضع شود. به این دستورالعمل های انجمن اینستاگرام گفته می شود. با این حال، همه ما می دانیم که آنها دستورالعمل نیستند، زیرا اگر هرکدام از این دستورالعمل ها را نقض کنید، ممکن است حساب شما برای همیشه حذف شود.
اینستاگرام ایجاد شده است تا فضایی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و به روزرسانی های زندگی افراد خلاق باشد. اینستاگرام که برای عکاسی و هنرهای تجسمی طراحی شده است، قطعاً کمی از آن دور شده است. اکنون یکی از محبوب ترین سایت های رسانه های اجتماعی است، به این معنی که گاهی اوقات می تواند با چیزهای اشتباه کاملاً اشباع شود.
اینستاگرام می خواهد مطمئن شود که دستورالعمل های انجمن آنها به نگه داشتن اینستاگرام در یک فضای امن و معتبر کمک می کند که در آن با احترام نسبت به همه رفتار می شود.

دستورالعمل های انجمن اینستاگرام چیست؟

دستورالعمل های اصلی عبارتند از:
فقط عکس ها و فیلم های خود را ارسال کنید. اینستاگرام با سرقت یا بازنشر مجدد مجوز دیگران اخم می کند.
همیشه از قانون پیروی کنید. کمی مبهم است اما امیدوارم که بعداً این مسئله را پاک کنند!
به همه احترام بگذارید اینستاگرام به دلیل مکانی مناسب برای سلامت روان در کانون توجه قرار گرفته است. البته این بیشتر به خود افراد در Instagram بستگی دارد تا خود برنامه، بنابراین اینستاگرام قلدری آنلاین را جدی تر می کند.
به مردم اسپم نکنید.
برهنگی ارسال نکنید.
اینستاگرام جامعه متنوعی از مردم را جشن می گیرد، اما تنها در صورت احترام مردم می تواند موفق باشد. این دستورالعمل های انجمن در اینجا برای تشویق احترام و مهربانی در این جامعه آنلاین گسترده است.
هنگام ورود به سیستم اینستاگرام، شما با شرایط استفاده از آن موافقت می کنید که شامل همه دستورالعمل های ذکر شده در بالا است.
بنابراین، اگر شرایط استفاده را نقض کنید چه اتفاقی می افتد؟
خوب، اینستاگرام حق دارد محتوای شما را حذف کند، حساب کاربری شما را غیرفعال کند و سایر محدودیت ها.
بیایید جزئیات بیشتری را از راهنمای انجمن بررسی کنیم.

1. فقط عکسهای خود را به اشتراک بگذارید

اولین دستورالعمل انجمن اینستاگرام این است که فقط عکس ها یا فیلم ها یا محتوایی را که حق ارسال آن را دارید، به اشتراک بگذارید.

این بدان معناست که شما یا تصاویری را که شخصاً گرفته اید ارسال می کنید و از این رو حق آن را دارید. از طرف دیگر، می توانید از دیگران اجازه دهید محتوای آنها را به اشتراک بگذارند.
یکی از راه های انجام این کار خرید تصویر است. می توانید یک تصویر را مستقیماً از یک سازنده، یا وب سایت وی یا یک منبع آنلاین خریداری کنید.
راه دیگر برای دریافت اجازه برای به اشتراک گذاشتن محتوا، پرسیدن است. شاید شما یک تجارت کوچک هستید و می خواهید عکس مشتری خود را از محصول خود به اشتراک بگذارید. معمولاً این یک کار کاملاً ساده است. می توانید با مشتری تماس بگیرید و اجازه اشتراک تصاویر او را بگیرید. آنها معمولاً می گویند بله، اما مسلماً کار شایسته ای که باید انجام دهید اعتبار دادن به آنهاست تا در معرض دید بیشتری نیز قرار بگیرند.
اگر فکر می کنید شخصی بدون اجازه شما از تصاویر شما استفاده می کند، اینستاگرام آن را جدی می گیرد. برای گزارش واقعه می توانید در اینجا فرم را پر کنید. فقط به خاطر داشته باشید که هر کشوری قوانین مختلف مربوط به حق چاپ را دارد و اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید، بهترین راه حل تماس با یک وکیل در نزدیکی شما است.
اگر می خواهید در مورد نحوه انتشار عکس در اینستاگرام اطلاعات کسب کنید روی لینک ضربه بزنید.

2. برای مخاطبان متنوع مناسب باشید.

دستورالعمل بعدی انجمن اینستاگرام این است که مطمئن شوید مطالبی را برای مخاطبان متنوع ارسال می کنید.
این بخش بسیار مهمی از دستورالعمل ها برای هر کاربر است. اینستاگرام ادعا می کند که آنها درک می کنند برهنگی در تصاویر اغلب بیانگر خلاقیت است. با این حال ، به دلایل زیادی، اینستاگرام اجازه برهنگی را در سیستم عامل خود نمی دهد.
یک دلیل بزرگ برای این موضوع به دلیل سن کاربران اینستاگرام است. برای ثبت نام در اینستاگرام فقط باید 13 سال داشته باشید و برهنگی برای افراد جوان مناسب نیست.
هدف اینستاگرام این است که یک بستر تمیز و خنثی باشد که برای کودکان، بزرگسالان، سالخوردگان و افراد با هر نگرش، مذهب، نژاد و جنسیت ایمن باشد. بنابراین برهنگی خلاف دستورالعمل های آنها است.
این شامل محتوایی است که رابطه جنسی، اندام تناسلی و گاهی اوقات باسن و پستانک های ماده را نشان می دهد. عکس های اسکار ماستکتومی و شیردهی اشکالی ندارد. برهنگی در نقاشی ها و مجسمه ها نیز مجاز است.
از نظر کودکان، اشکالی ندارد که کودکان خود را در اینستاگرام ارسال کنید. با این حال، اینستاگرام ممکن است تصاویری را که در آن برهنگی یا برهنگی جزئی ضبط می شود، حذف کند. اینستاگرام می گوید آنها می فهمند که نیت شما مخرب نیست، اما افراد دیگری در این سیستم عامل هستند که می توانند از تصاویر به طور نامناسب استفاده کنند.

3. معنادار و اصیل باشید

برای اینستاگرام مهم است که به مکانی که تعاملات واقعی و معنی دار را تقویت می کند، بماند. بنابراین، آنها از شما می خواهند که در محدود کردن هرزنامه نقش خود را داشته باشید. این شامل خرید ربات ها برای جمع آوری مصنوعی پسندیدن، نظرات، دنبال کنندگان و اشتراک ها است.

ممکن است در وب سایت متوجه افزایش هرزنامه شوید. متأسفانه، این یک مسئله مداوم است. اغلب ممکن است متوجه کاهش شدید تعداد پیروان خود شوید. این معمولاً زمانی است که اینستاگرام برای خلاص شدن از شر کاربرانی که این دستورالعمل انجمن را نقض می کنند، سرکشی می کند.
اگرچه اینستاگرام نیازی به استفاده از نام واقعی خود در سایت ندارد، اما آنها کاربران را به ارائه اطلاعات دقیق و به روز تشویق می کنند. این جعل شخصیت های دیگران و ایجاد حساب کاربری با قصد هرزنامه یا زورگویی خلاف دستورالعمل های آنها است.
مهربانی در اینستاگرام مهم است.

4. قانون را دنبال کنید

خوشبختانه، اینستاگرام جزئیات بیشتری را در مورد این دستورالعمل جامعه ارائه می دهد.
آنها ادعا می کنند که “اینستاگرام مکانی برای حمایت یا ستایش از تروریسم، جرایم سازمان یافته یا گروه های نفرت نیست. ارائه خدمات جنسی، خرید و فروش اسلحه گرم، الکل و محصولات تنباکو بین افراد خصوصی و خرید و فروش داروهای غیرقانونی یا تجویز شده (حتی اگر در منطقه شما قانونی باشد) نیز مجاز نیست. اینستاگرام همچنین فروش حیوانات زنده بین افراد خصوصی را ممنوع می کند، اگرچه فروشگاه های آجر و ملات ممکن است این فروش ها را ارائه دهند. هیچ کس نمی تواند شکار و فروش گونه های در معرض خطر و یا قطعات آنها را هماهنگ کند. “
به نظر می رسد این قوانین یک قانون واضح است اما در جامعه ای به این بزرگی، این اتفاقات بیشتر از آنچه انتظار می رود می افتد. بنابراین، اگر کسی قانون را نقض کند، اینستاگرام اقدامات قانونی را انجام خواهد داد.
در هنگام پیشنهاد خرید یا فروش کالا، همیشه باید از قانون پیروی کنید. اگر می خواهید قمار آنلاین، بازی های پول واقعی یا قرعه کشی را تبلیغ کنید، ابتدا باید اجازه Instagram را بگیرید.
اینستاگرام همچنین در مورد به اشتراک گذاری محتوای جنسی مربوط به افراد خردسال یا تهدید به اشتراک گذاری تصاویر صمیمی از دیگران، تحمل صفر دارد.
بسیار عالی است که اینستاگرام از این قوانین پیروی می کند تا اطمینان حاصل شود که محیط آنلاین تا حد ممکن امن و مطمئن است.

5. به دیگران آنلاین احترام بگذارید

همراه با دستورالعمل مهربان بودن اینستاگرام، آنها همچنین از اعضای خود احترام می خواهند. اینستاگرام هر محتوایی را که شامل تهدید، سخنان نفرت انگیز، هدف قرار دادن افراد خصوصی برای تحقیر یا شرمساری آنها، سیاه نمایی، آزار و اذیت و پیام های ناخواسته مکرر باشد، حذف خواهد کرد.
در واقع، اگر احساس می کنید این اتفاق بیش از آنچه دوست دارید برای شما رخ داده است، می توانید بخشهای نظر خود را خاموش کنید تا نظرات ناخواسته را محدود کنید.
از طرف دیگر، اینستاگرام “به طور کلی اجازه” مکالمه قوی تر در مورد افراد مشهور، تأثیرگذار شناخته شده تر و سیاستمداران را می دهد، زیرا آنها معتقدند انتخاب این فرد برای داشتن شغلی بسیار عمومی است.
اینستاگرام قلدری را بر اساس جنسیت، جنسیت، هویت جنسیتی، وابستگی مذهبی، منشأ ملی، نژاد، قومیت، گرایش جنسی، معلولیت یا بیماری تحمل نمی کند.
اینستاگرام یک پلت فرم متنوع را جشن می گیرد و می خواهد که این یک فضای امن برای هر فرد باقی بماند.
تهدیدات نیز تحمل نمی شوند خواه این تهدیدی برای سرقت، خرابکاری یا خسارت مالی باشد.

6. خودزنی را تمجید نکنید

اینستاگرام در سال گذشته هنگامی که جوانان می توانستند به راحتی به حساب ها و تصاویر صدمه زدن به خود دسترسی پیدا کنند با واکنش های جدی در مورد رهنمودهای آرام خود روبرو شد.
اکنون انجام این کار خلاف دستورالعمل های جامعه آنها است.
اینستاگرام می فهمد که سیستم عامل آن محلی است که مردم در اوقات سخت بهم می پیوندند. غالباً، اینستاگرام مردم را دور هم جمع می کند تا دیگران دوستان و افرادی داشته باشند تا بتوانند با آنها صحبت کنند تا بفهمند چه چیزی را تجربه می کنند.
البته مشکلی نیست که در مورد سفر شخصی خود صدمه ای صحبت کنید تا زمانی که مورد تمجید قرار نگیرد.
با این حال، پذیرفتن خودآزاری بر خلاف دستورالعمل های انجمن است. در صورت گزارش حساب، اینستاگرام این نوع محتوا را حذف کرده و حساب های انجام دهنده این کار را غیرفعال می کند.

7. هنگام به اشتراک گذاری مطالب دارای ارزش خبری توجه داشته باشید

وقتی اتفاق مهمی در اخبار می افتد، شبکه های اجتماعی آن را سریع انتخاب می کنند. در حالی که این امر برای گسترش آگاهی مهم است، عکس ها و تصاویر گرافیکی دستورالعمل های انجمن Instagram را نقض می کنند. مهم است که به یاد داشته باشید جوانان نیز در این سیستم عامل حضور دارند.
اینستاگرام اضافه می کند، “ما درک می کنیم که مردم اغلب این نوع محتوا را برای محکوم کردن، افزایش آگاهی یا آموزش به اشتراک می گذارند. اگر به همین دلایل محتوا را به اشتراک می گذارید، ما شما را تشویق می کنیم که عکس خود را با هشدار درباره خشونت گرافیکی عنوان کنید. اشتراک تصاویر گرافیکی برای لذت سادیستی یا تجلیل از خشونت هرگز مجاز نیست. “ژ

چرا فالولند بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام است؟

فالولند بازاریابانی از رسانه های اجتماعی متخصص دارد که به طور مداوم در حال تکامل هستند تا روندهای جدیدتری را در روند خود بگنجانند. ما تجربه و تخصص لازم برای اطمینان از اینکه برند شما راجع به سهم بازار و اعتبار می تواند با برند های بسیار بزرگتر رقابت کند، داریم. از زمان راه اندازی اینستاگرام، از جلو جبهه می گیریم، تکنیک های اختصاصی ما اطمینان حاصل می کنند که از بازاریابی خود بیشترین بهره را خواهید برد.
این پنل خدمات شبکه های اجتماعی چندین سال است که وجود دارد و ما مشتریان راضی زیادی داریم که مایل به شرط بندی در مورد خدمات اینستاگرام هستند. اگر به دنبال بهترین خدمات هستید که می خواهید خرید فالوور اینستاگرام را ارزان انجام دهید، تازه آن را پیدا کرده اید!

نمای کلی دستورالعمل های انجمن اینستاگرام

به طور کلی، دستورالعمل های انجمن اینستاگرام کاملاً واضح است و رعایت آنها نباید خیلی سخت باشد. تا زمانی که از قانون پیروی می کنید، محدودیت سنی برنامه را به خاطر بسپارید و احترام خود را حفظ کنید، باید کاملاً واضح باشید.
اگر مشاهده کردید کسی این دستورالعمل ها را نقض می کند، می توانید به راحتی حساب کاربری را گزارش دهید یا پست خود را به برنامه Instagram ارسال کنید.
به یاد داشته باشید که برای به اشتراک گذاشتن تصاویر، فیلم ها و مطالب مثبت و مهم از اینستاگرام استفاده کنید. این سکویی برای تشویق خلاقیت و مهربانی است.
Javad Yasemi
Javad Yasemi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.